26

26 LETNIE DOŚWIADCZENIE W BRANŻY EVENTOWEJ

WARTO Z NAMI WSPÓŁPRACOWAĆ

DZIAŁAMY NA TERENIE CAŁEJ POLSKI

green line

Miejsce firmy w branży

Nasze miejsce jest na pograniczu rozrywki, eventów i sztuki wysokiej. To daje nam potężne możliwości działania, ponieważ doświadczenie z jednej dziedziny nierzadko wykorzystujemy w drugiej i odwrotnie. Naszą misją jest kreowanie pozytywnego wizerunku firm. Natomiast naszym celem, stworzenie niezapomnianych i emocjonujących eventów na najwyższym poziomie. Event jest narzędziem do kreowania wizerunku firmy, promowania marki i produktu. Proponujemy więc ciekawe i niekonwencjonalne pomysły oraz sprawdzone rozwiązania organizacyjne. Nasze prezentacje przygotowuje zespół doświadczonych profesjonalistów, skoncentrowanych na skutecznych formach nowoczesnego marketingu, w którego kompetencji są zarówno ciekawe, pewne rozwiązania, jak i innowacyjne, współczesne formy eventowe.

 

Dotychczasowe realizacje i sukcesy

Jesteśmy agencją artystyczną, nie tylko eventową. W ostatnich latach zrealizowaliśmy kilka ciekawych projektów. Był projekt i wykonanie multimedialnej scenografii oraz videoartu koncertu pn. „Wyrwani Życiu” pod batutą Krzysztofa Pendereckiego. Zaprojektowanie przestrzeni na potrzeby widowiska, będącego wyzwaniem, angażującego kilkuset artystów. 500m² wielopoziomowych zadaszonych platform z osobnymi ciągami komunikacyjnymi dla każdego z zespołów, połączonych z instalacją multimedialnych pilastrów, światłem i animacjami na otaczających kamienicach – to musi dawać satysfakcję. Udział w teatralnych projektach z najwybitniejszymi reżyserami, kompozytorami oraz realizatorami, a także współtworzenie wydarzeń artystycznych z wielkimi nazwiskami polskiej sceny muzycznej. Nie możemy też zapomnieć o eventach korporacyjnych. Dla nas każdy event to projekt sięgający znacznie szerzej niż sama jego realizacja. Do każdego podchodzimy indywidualnie, dodając od siebie zdobytą wiedzę branżową, kreatywność i logistykę. Przykładem może być dwudniowy event, który organizujemy dla jednego z naszych kluczowych klientów nieprzerwanie od kilkunastu lat.

 

Jakie są źródła sukcesu w naszej branży?

Wydaje się, że na dzień dzisiejszy największym sukcesem jest przetrwanie ostatnich dwóch lat. W przypadku największych realizacji warto sobie zadać pytanie, co jest ich miarą wielkości? Jeżeli budżet, to największymi realizacjami, które udało nam się zrealizować są jubileuszowe gale i kongresy naukowe, w których wzięło udział tysiące uczestników w największych hotelach, jak i salach teatralnych w Polsce. Sukces to również utrzymanie eventów cyklicznych. Eventowi weterani doskonale sobie zdają sprawę z pułapki takich produkcji, które rokrocznie muszą na nowo zaskoczyć tę samą grupę, muszą na nowo zaskoczyć organizatorów gdzie nawet 10 z kolei bal sylwestrowy musi zachwycać… no i zachwyca. Ciekawe są spotkania podsumowujące z klientem, który potrafi nam powiedzieć, że przeszliśmy samych siebie i rzuca rękawicę mówiąc: „Ciekawe co wymyślicie w przyszłym roku”. Wówczas pojawia się chwila konsternacji, po czym okazuje się, że po roku prezentujemy zupełnie nową jakość, zupełnie nową energię, przez co osiągamy zupełnie nowy wynik. Jest to nasz motor napędowy, który daje również poczucie spełnienia i wielką satysfakcję. Właśnie satysfakcja to chyba kolejna miara „wielkości wydarzenia”. Nie ma nic wspólnego z budżetem i tylko ciut wspólnego z kreatywnością.

 

Założenia biznesowe na najbliższe lata

Ostatnie dwa lata mocno zweryfikowały rynek eventów, przedsięwzięć artystycznych i kulturalnych. Sytuacja spowodowana epidemią COVID-19 mocno zredukowała ilość agencji eventowych i artystycznych w Polsce, w efekcie przetrwali tylko najmocniejsi – agencje z dużym doświadczeniem i bazą wieloletnich klientów. Cieszymy się, że należymy do tego grona i w rzeczywistości post pandemicznej, w której eventy powrócą na dobre wypatrujemy szans na ciągły rozwój.

WYBRANI KLIENCI

ZOBACZ NASZE REKOMENDACJE